Mucizemm09 Selam güzel anneler 🌸 Bebeğim 1 buçuk aylık oldu. İlk ay gittiğimiz doktor pek içime sinmedi. Küçükmece civarı önerdiğiniz çocuk doktoru var mı?
YusufaArden Mucizemm09 halkalı da handan hnm muayene si biraz fazla ama bir saat ilgileniyor 350/400 TL civarı muayene si
Kimkibu Mucizemm09 bende bekleyeyim burda 🙄 bizde floryada dr murat palabıyık hocaya gidiyoruz cok memnunuz ancak muayene ücreti zorlamaya başladı
Glcntna Mucizemm09 bende yeni doğum yaptım medipolde şuan medipole gidiyoruz . Muayene üçreti 155 tl daha 1 kere gittik tamda anlamıyorum iyimi kötümü