Katy tazecikanneee ayda basladım. Yumurta harici sıkıntımız yok. Yiyince bikac saat sonra kusuyor. İleriki döneme biraktım
Minikcivciv27 tazecikanneee 5.5 ayda başladım çokta erken verme dedi doktor bağırsakları hazmedemeyebilir dedi
Ohaezgi tazecikanneee 4.5 aylıkken başladım hiç sorun yaşamadım şuan 11 aylık herşeyi ayırt etmeden yiyor
Feyzosunannesi tazecikanneee açtığınız post beslenme etiketi olduğu için değiştirmek durumundayım, annelerin gün odası konusu değil🌸