Gece saat başı sürekli uyanması biraz aliskanlikla alakalı bizimki öyle uzun uzun emmiyor gece 2 3 çekip bırakıyor sık beslenme yüzünden sanırım kilosu da aşırı kilolu değil ama şuan 11 kilo sadece emme sayısını gece minimuma düşürmeye caliscam zamanla da kesilir herhalde uyutmadan zaten yediriyorum bakalim bir de doktoruna sorarım