Merhaba kızım 19 aylık, 14 aya kadar hiç hasta olmayan çocugum 5 aydır 2 haftada bir sürekli hasta. Doktorumuz alerjik dedi zyret ventolin budecort ve oneair toz kullanıyoruz. Ama ikimizdr çok yıprandık artık sürekli hasta olmasından. 1 hafta iyi sonraki hafta hemen hasta oluyor, evde peluş halı filan hiç bir şey yok bende alerjik astımım çünkü ev tamamen bize göre dizayn edilmiş durumda. 2 hafta öncr zattürre oldu. 1 hafta iyiydi şimdi yine 2 gündğr öksürükten ciğerleri patlayacak yine havalara başladık, allah aşkına bi öneriniz bir şeyiniz var mı şunu yaptım iyi geldi gibi çünkü ben artık çok yoruldum ve yıprandım🥺
öğretmenim doktor en son şey dedi sen okula gittiğin sürece bu çocuk hasta olacak mikrobu eve taşıyorsun ne kadar yıkanıp paklanıp yanına gitsemde demek ki olmuyor:(