Kızlar, 6.5-7 aylık bebekleriniz neler yapa biliyor? Asla kıyaslamak için açmadım bu postu. Sadece genel olarak sormak istedim. Ek gıda süreci nasıl ilerliyor? Uykuları nasıl? Bizde gelişimi normal çok şükür. Sadece ayaklarını yere basamıyor, parmak ucunda kalıyor ve biraz sonra dizlerini büküyor. Özellikle sol ayağını basamıyor. Doktora götürdüm bir kac gün önce, kaslarda gevşeklik varmış. Masaj önerdi, bide iki şurup yazdı. Onları kullanmaya başladık, ama masaj kendim yapıyorum şimdilik. Bazen kendini hazır hiss edince yapar diyorum, bazen aceba bi sorunmu var diye endişe ediyorum. 😐 Bide ek gıda da pek yemiyor, o da ayrı bi sorun. Ne zaman biz sofraya otursak bizim yemeklerden istiyor, ama kendine yaptıklarımı bir iki kaşık yer, gerisi çöp olur. Tadı da fena olmuyor aslında, ne zaman normal yemek yer ki, bu çocuk aceba 😯