Merhabalar aynı sorun bende var İstanbulda yaşıyorum 3 gün önce bursaya geldim annemlere ve geçen gece babamla oturup kür yaptılar egzama için birisine vereceklermiş, kenarından parmakladım egzamama sürdüm inanın ertesi sabah bir şey kalmadı o yerimde şimdi tüm vücuduma süreceğim inşallah egzama olan yerlerime gerçekten çok iyi geldi