sokomel Asya2 ya ben yapıyorum bazen çok güzel oluyor bazen de dışı fazla kızarsa bile içi cıvık kalıyor nerede hata yapıyorum sence 😬
sokomel Asya2 fırında da yapıyorum sorun olmuyor onda ama kızartma gibi lezzetli olmuyor ben kızartmada tutturamıyorum içinin cıvık olmasını çözemedim kalın da yapmıyorum aslında. 😞