Bsraaakrs Merhaba anneler kızımın sol gözü biraz küçük şiş gibi dün akşam böyle tam net belliydi bazen fark ediyordm ama dün ve bugün daha belli başına gelen var mı? Aile hekimimize fotoğraf attım Bi görmem lazım dedi yarn gitcem
Mugerrr Bsraaakrs bebeğinizi doktora götürdünüz mü. Benim bebeğimde de arada dikkatimi çekecek kadar gözü küçülüyor. Kaşının altındaki bölge şişiyor.
Hcrdnc -erCansu- bence direk göz doktoruna gidin derim sonuçta işin uzmanı o ve göz hafife alınmaya gelmez.
-erCansu- Bsraaakrs bişey çıkmaz ya muhtemelen kendi tahriş etmiştir ama aile hekımı telaşlandırmaktan başka bişey yapmıyor özellikle benimki 😂
Bsraaakrs Mugerrr götürdüm doktor o an enfeksiyon kapmış olabilir dedi etraftaki toz dan peluşlardan dedi normal muayenesinin yaptı Bi sorun yok dedi şimdi 6 aylık olduk yok gibi pek nadir küçülüyor oda eskisi kadar değil çok dikkatli bakınca gözüküyor sizin bebeğiniz ne kadarlık
Mugerrr Bsraaakrs geçmiş olsun. 9 aylık. Benim bebeğim sadece sol göğüs emiyor sol gözünün üstü şiş bende ondan olduğunu düşünüyorum ama yine de randevu alacam. 1 aylıkken kontrol edilmişti bir sıkıntı yoktu. İltihap akıntı kızarıklık gibi bir sıkıntı yok .
Bsraaakrs Mugerrr göz damarları tıkanık olabiliyormuş bebeklerin sonradan düzeliyor yinede kontrole gidin benim kızımın kaşınıyordu sanırım bide kaşıyordu kızarıyordu geçti şükür çok geçmiş olsun inşallah bi sıkıntı çıkmaz 🌸