Arkadaşlar merhabalar ben 1 ay önce hormonlu spiral taktırmıştım o günden beri kanamam vardı ancak bu 1 haftadır aşırı kanamam oluyor afedersiniz ama parça şeklinde düşüyor bu gibi durum yaşayan var mı normal bir süreç mi spiral taktıranlar bana yardımcı olabilir mi? Ayrıca aşırı bel agrısı yaşıyorum spiralden sonra bunlar olagan şeyler mi?