yagmuryildizmetin gece bi tık serin oldumu rahat uyuyorlar, 21 22 derece.. icine bi badi, ince pijama takimi, ustune uyku tulumu siddetle tavsiye ederim. 3 aylik alin buyukte olsa eli ayagi icinde kalir mis gibi, ince bi battaniye ustune tamamdir. Tulumla emzirirkende ortmene gerke kalmaz :)