esengl03 Hanimlar bebegim 6 aylik oldu yavastan baslamak istiyorum ek gidaya ama mama sandelyesinde tam dik oturamiyor hani devrilmiyor da ama tam oturamiyor sizler nasil yedirdiniz veyahut mama sandelyesine oturtup o sekilde yedirmeliyim alismasi icin
Katy esengl03 Ben erken dönemde baslattigim için desteksiz oturma emekleme bizde erken oldu. 6 ay olmus artık oturtabılırsınız sırtına yastık ile destekleyebılırsınız