luciferrr bebeğim 3700 doğdu ve 4 aylık seninkinden çok çok zayıf ve sütüm yetiyorhem ben eminim hem de doktor kilo alımına iyi diyor. Hiiiç dert etme doktora götürün beraber doktor da aynı şeyi söyler o zaman susarlar ve ayrıca benim bebeğim de 10 günde bir yapıyordu kakasını kaka doyma kriteri değil çiş doyma kriteri. Kakayı zeytinyağı ile çözdük biz ama 20 25 gün sonra düzeldi. 20 25 gün verdim ondan sonra 2 güne falan düştü de o yüzden denedin mi diye sordum canım. Gerçi bize doktor önerdi diyebyaptım doktora sormadan yapmamak lazım da.