Zeybik Baby me deterjan ve leke çıkarıcı kullandım bebeğim doğduğundan beri şuan 6 aylık ek gıdaya haliyle gıda ve kaka lekeleri kıyafetlere bulaşıyor artık memnun değilim. Memnun kalıp kullandığınız markalar hangisi ve uygun fiyatlı olması önemli :)
fatma_erva Zeybik Lekelerin çıkması için soruyorsan bulaşık makinesi parlatıcisi der geçerim 😂 leke nin üzerine döküyorsun ve sıfır leke hiç leke kalmio valla ben çok memnunum halimi bile onunla siliyorum çay dökülse mesela direkt döküyorum ve hiçbişey kalmio deneyin isterseniz
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Zeybik üni baby kullanıyorum kıyafetlere biraz da kosla sıvı deterjan ekliyorum o şekilde yıkanıyor. Ama koyu ve yoğunsa lekenin üzerine döküp öyle atıyorum makinaya