Uygunajda 4aylik bebeğim normalde her gün yapmazdı kakasını üç günde bir 4-5 günde bir yapardı fakat bu 3 gündür her gün kakasını yapıyor dün iki defa yaptı bu durum normal mi kuru kaka yapıyor arada idrar rengi koyu sarı biraz da
TospikOglusum Uygunajda ne güzel annesi işte kaka yapması iyidir günde 3,4kez yapanlar bile var asıl yaomazsa sikinti
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Uygunajda Koyu renkliyse yeterli sıvı alımı mi olmuyor acaba. Neyle besleniyor bebek.
Uygunajda Leylamecnun39 ya ne biliyim her gün kaka yapmamasıda iyimis yoksa kilo alamazmış bunuda duydum ne kadar doğru bilmiyorum
Uygunajda BirSevda-iki-Emanet_Sahibi her gün suda veriyorum ne kadar istesede emziriyorum sanırım ben fazla su içmiyorum
Leylamecnun39 Uygunajda hayır canım alakası yok sen hergün tuvalete gidiyosun kilo almıyo musun 😄😄😄🙈🙈🙈
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Uygunajda Olabilir canım benimde 3 ay 9 günlük bebeğim koyu görmüyorum hiç sadece anne sütü alıyor .ama 2.5 yaşı da oğlum o az su içtiği zaman bezindeki çiş koyu oluyor onu anlıyorum.
NiIara Uygunajda cis rengi sariya donukse sivi alimi az demektir, siz bol su icin aksama da bi tencere bulgur yapip yiyin