İlk 20 gün bende de aynı sorun vardı uykuları çok kısaydı, elleriyle kendini uyandırırdı ya da sürekli sıçrardı. Moro refleksi deniyor buna. Aslında doğduğu gibi kundaklamak lazım ama akıl edemedik biz. 20 günün sonunda kundakladım, kundağa alışana dek ağladı, ellerini çıkartmak istedi kıyamadım çözdüm ellerini ama baktım gerçekten kaliteli uyuyamıyor yine yarım kundak şeklinde kundakladım ağlasa da çözmedim ve bi iki güne alıştı. Şimdi 2 aylık hâlâ kundak yapmadan uyutmuyorum. İlk 3 ay moro refleksi çok olurmuş, bem kundağa geçtiğimdem beri iyi ve kaliteli uyuyor. Uyku süresi de uzadı şükür 🤲🏻 o uykuya dalana dek kollarını tut nazikçe dalınca da kollarını kundakla yarım kundak şeklinde uykusunda anlamaz kundaklandığını böyle böyle alıştırırsın kundağa. Rahat edersin sen de o da.