Merhaba kızlar,
bebeğim sadece anne sütü alıyor. 6 aylık olduğunda regl olmuştum. 2 aydır birkaç gün gecikme oluyordu. Şuan 8,5 aylık oldu ama bu ayki reglim 1 hafta gecikti. Korunmuyoruz, geri çekilme yöntemi sadece-bu da bir korunma yöntemi değil biliyorum linçlemeyin :) yine de emzirirken adet düzensizlikleri normal deniyor. Yaşayan var mı danışmak istedim. En sonunda gidip test alacağım 🥲