Momyofkerem Kizlar bebegim t besiginde uykuya dalcakken bianda çılgınca ağlıyor. Zorla mı uyutuyorum, uykusu mu yok bianda gazi mi geliyor, kucak mi istiyor anlamiyoruuuummm. Nasil cozebilirim ya. 3 aylik oldu 1 ay erken xogdu hala bebegimin dilini cozemedim
Snowglobe Momyofkerem en son uyuma saati arasında Max 2 saat olsun. Artık yeni doğan dönemini geçti ve uyku saatleri aza inecek. Uyanık saatleri daha çok olacak.
Merakettiklerim_ Momyofkerem benimki de öyle ya… Tam sakinken birden basıyor çığlığı… Önceden gaz olurdu yoğun olarak anlardım ama şimdi sanki gaz da değil bir türlü anlamiyorum ne olduğunu… Çok zor bir durum gerçekten