Esoca38 ben hep emzirdim yine de kızım 6 günde 1 kaka yapardı ve gazdan çattttlaaardı.
Ek gıdaya geçmeyen bebekte kabızlık olmaz, o bağırsak tembelliğidir. Sürekli fitil kullanmanızı da önermem dediğiniz gibi kakasını o an yapsada ertesi gün yine rahatsızlanacak çünkü onu rahatsız eden kaka değil gaz sancısı. Büyüdükçe düzeliyor, kızım 4.aydan sonra kakasını düzenli yapmaya başladı