Merhaba hanımlar. 4 aylık bebeğim var, doğduğundan beri ağzını pek açmadığı için biberonla hem mama hem de sağdığım sütü veriyorum. Bebeğim biberona çok alıştığı için zayıf emiyor, hatta neredeyse hiç emmiyor. Gece uyurken emzirmek için aldığımda çok güçsüz emiyor hiç süt gitmiyor neredeyse. 2 buçuk aylıkken emzirme danışmanıyla anlaştım, 10 gün parmağımı verip şırıngayla besledim yine de meme almak istemiyordu, yorucu olduğu ve bir şey değişmediği için biberona geri döndüm. Şimdi tekrar parmakla besliyorum 2 gündür ama parmağımı emmek isyemiyor. Alıştırma bardağı önerdiler onu da emmek istemiyor ve aşırı hava yutuyor. Bütün gün ağlıyor çok üzülüyorum. İlk çocuğum ve emzirme duygusunu hiç yaşayamadım içim çok buruk. 4 aydan sonra emzirmeye geri döndürebilir miyim daha önce tecrübe eden var mı.