Mom001 bizimkisi park beşik bayağı bir geniş yani o yüzden hani kafasını bir yere dayanmıyor ama ben düz yatırıyorum bir yarım saat bir saat falan geçtikten sonra kendisi yan dönüyor kafasını böyle bayağı bir geri atıyor hatta ben de nasıl böyle rahat ediyordur diye düşünüyorum ama gündüz de aynı şekilde yatıyor gece de aynı şekilde yatıyor öyle rahat ettiğini düşünüyorum Bir problem olduğunu zannetmiyorum