Esleminannesiii çok zor bir durum anlayabiliyorum seni bizde benzer şeyleri yaşadık..uykuya gecerken uykuluyken emzirmeye calışıyordum. ayakta, evi dolaşarak, pilates topu üzerinde.. 2,5 aylıkken başlamıştı 3 ayda tavan yapmıştı.. seni korkutmak istemem ama 5 aylık oldu oğlum hala tekrarlıyor özellikle atak dönemlerinde. doktorumuz dönemsel oldugunu 6 aydan sonra olmayacağını söyledi.