happy___ Gün bebeğimin kordonu düştü bugün 16. Gün hala atletine kan bulaşıyor . Bez göbeğini tahriş etmesin diye temiz bir bez koyuyorum altını açtığımda bez ıslak oluyor yani işemiş oluyor. Göbek kurumadığı için iyileşmiyor büyük ihtimal. Alkolle temizleyorum işerse. Göbek düştükten sonra kanaması devam eden oldu mu nasıl iyileşti neler yaptınız. Bir de işemesi mikrop kapattır mı banyo da yaptıramıyorum kuruması için :(
ayse_35poyraz bizimde 13.günds düştü ama akıntı geliyordu bgun 21.gün kanama gördük hemen gttk acile k vtamşni iğnesi yptrdk inşallah iyi olur