Deletedmom_61 Kızlar bebeğim 2 aylık 1-2 haftadır çok zorlanıyorum bu zamana kadar hiç böyle şikayetim yoktu afedersiniz kan bile oluyor çok acı çekiyorum
Evrim1906 Deletedmom_61 bol bol ılık su iç canım sürekli kabızlık yaşayan biriyim doğum dan sonra sürekli hoşaf içtim çok iyi geldi
Evrim1906 Deletedmom_61 kuru üzüm ve kuru kaysı hoşafı içtim canım hem süt yapıyor hemde tuvalete çabuk çıkarsın