Destinaaa Biraz huysuzdu üstünü çıkarınca rahatladı [url=https://www.hizliresim.com/6edbm03][img]https://i.hizliresim.com/6edbm03.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/r34lraw][img]https://i.hizliresim.com/r34lraw.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/no58j9k][img]https://i.hizliresim.com/no58j9k.jpeg[/img][/url] Bilen ver mı 🥺
Purpura26 Destinaaa Alerji de olabilir, sıcaktan da olabilir. Alerji sadece süt alerjisi olarak düşünme mesela yünlü şeylerde dokunuyor olabilir. Kakasının durumu nasıl?
Eyllebr Destinaaa ya benım kin de çıktı bunlar ama bu kadar çok degıl tek tuk sönüyor tekrar oluyor gibi
Minik5 Destinaaa bugün alifuatnalvuran cocuk dr bu görselleri paylaştı bakmanızı öneririm ama endişe etmeyin benim oğlum da da oluyordu deneme yanılma yolu ile alerji olduğunu öğrendik diyet yaptık instagramdan dediğim doktora bakarsanız postunu okursunuz çok geçmiş olsun
Destinaaa Lidya-t uzun kollu zıbın bir de uzun kollu üst giydirmiştim kalındı bir tık inşallsh öyledir
birdamlabirderinannesi2 Destinaaa alerji de olabilir el ayak hastalığı da olabilir benim kzuum unda kollarında böyle oldu doktor el ayak hastalığı dedi kimden bulaştıysa bulaşmış. Ateş VS var mı takip edin bir doktora mutlaka götürün danışın derim bizi bilemediler önce antibiyotik verdiler ama meğer işte enfeksiyonmuş ondan dolayı götürseniz çok iyi olur geçmiş olsun
Destinaaa birdamlabirderinannesi2 ateş yok 5 aylık ılık duş alırdım 2 saat önce baktım azalmış sizinki de azalmış mıydı
birdamlabirderinannesi2 Destinaaa şöyle bir durum var ikizler benimkiler mesela birinde azalırken bugün diğeri çok artmıştı anlamadım zamanla azalacak dedi doktor 1 hafta 10 gün içinde ama bakalım umarım geçer size de geçmiş olsun 😪
MesNes Yıkayın terlemeyecek şekilde giydirin geçmemişse isilik vs değildir diğer durumları düşünürsünüz