Merhaba bayanlar 5aylık kızım var geçen hafta testte ikinci çizgiyi gördüm hatta yazmıştım burayada ama perşembe günü kan tahlili verdim beta 352 dün yine verdim 585 olmuş sadece sağlıklı bi gebelik değilmi yani perşembe günü doktora gideceğim geçen hafta çarşamba günü doktora gittim ultrasonla baktığında rahim kalınlaşması başlamış dedi 3 haftalık büyük ihtimalle dedi ama bu değerler hiç normal değil iki günde iki katına çıkmadı gerekirken 4günde iki katına çıkmamış bile neler söyleyebilirsiniz bu durumu yaşayanınız vardır mutlaka