Kızlar 14 aylik bir oğlum var malum kış mevsimi çok hasta oluyor hastalığı da hiç çekilmiyor inanki ağır atlatıyor istah desen hiç yok 14 aylik ama 10.500 kilo yemiyor doğru düzgün emmiyor da iki emiyor sonra bırakıyor bu sebepten dolayı takviye tarzi şurup kullanmak istiyorum sizce ne almaliyim veya siz neler kullaniyosunuz memnun kaldığıniz bir ürün varmi