Merhabalar dün geceden beri sol göğsüm de şişlik ve ağrı hissediyorum sağım yaparak besliyorum bebeğimi 7 aydır korktuğum başıma geldi malesef. Sağım yapınca yeteri kadar süt gelmiyor azaldı ama dokunduğumda şiş tıkalı olduğu için gelmiyor süt sanırım. Sık sık sağım yapmaya çalışıyorum ama ağrısı gittikçe artıyor. Şimdilik ateşim vs yok. Ne yapabilirim ne önerirsiniz geçmesi için ?