Annem-33 Rahim ağzı kısalığı 23 olunca erken doğum olur mu?28.haftada şuan ne zaman doğar, çok korkuyoruz?
aramzamzam Annem-33 yatıp dinlenin ağır kaldırmayn doktorunuz fitil verdiyse kullanın illa da erken doğmuyo bende de vardı 38 i gördük çok şükür bebek ne zaman isterse o zaman geliyo canım bide beslenmenize dikkat edin 🌸
aramzamzam Annem-33 ben bebek kilo alsn diye daha çok kasar peynir muz badem her gün yemiştim 1800 ken 2800 olmuştu 3 hafta da sağlıklı olsun tabi ki ama erken doğum olursa da alabileceği kadar alsn anne karnında yani bide bol su için 🌸