1 yaşında ikizlerim var ek gıdaya başladığımdan beri hep reddettiler çok çabaladım şarkılarla oyunlarla yedirmeye çalıştım ben yedirdim olmadı ellerine verdim olmadı 1 gün yeseler 5 gün yemediler mama sandalyesinde asla oturmak istemediler ortalığı yıktılar ağladım çok zaten 900 gr doğdular kilomuz yaşıtlarımızın altında artık pes ettim ve bugün telefondan video açtım ve 3 er tane pankek yediler kendimi kötü hissediyorum ama artık dayanamadım