Anneler 6.5 aylık kızım kendi uyuyor yani bir hafta önceye kadar yatağımda yanıma yatiriyordum onu da bıraktık artık yatağında uyuyor ve yatağına yatırıyorum uyku arkadaşini veriyorum pis pis söylüyorum oynayarak kendi kendine uyuyor. Lakin gelin görün ki yarım saat 40 dk taş çatlasın bir saat bu sefer uyanınca mız mizlaniyor yarım saat bir saat sonra yani kendi uyuduğu halde neden böyle yapıyor ben artık akıl sır erdiremedim. Gece sorun yok ama gündüz hep böyle 🤷 yani şuan sadece çamaşır katlayabildim daha mutfak duruyor bu cucuk niye biyle uyuyor 😁 huyu heralde diyorum artık ya emekleyince falan düzelir mi bu durum anlamadım gitti yarım saat uyku nedir 🤷