Canselaltnts ben bugün ten tene temas denedim. Bebeği tamamen soydum altında sadece bezle, benim de üstüm çıplakken göğsüme koydum. Bebeğin üstüne battaniye örttüm. Biraz mızırdanıp sakinledi sonra meme teklif ettim , Biraz sonra emmeye başladı. Pişpiş sallayınca da biraz ağladı aldı sonra yine. Yarın da duşta deneyeceğim. bence siz de deneyin. Cunkü sağma makinası bebek emmesi gibi olmuyormuş ve zamanla süt azalıyormuş. Biberona alıştıkca da memeyi unutuyormuş. memeye dönmesi en iyisi, ben uğraşacağım dönene kadar siz de deneyin bence