İlk Doğumumda 1,5yıl sonra oldum . 2.doğumumda 6 aylıkken , suan 4,5 aylık bebeğim daha olmadım adet . Emzirirken salgılanan prolaktin hormonu ile alakalı bir durum erken de olabilirsin geç de , benim ilk doğumum ikizdi fazla emzirdiğim için çok hormon salgıladım herhalde bş türlü olmadım adet 😂