Merhaba kızlar oglum 3yasında.
Gun ıcerısnde emzık kullanmıyor. Emzıgını ucunu ıkı yasında kesmıs tık bıraktırmak ıcın. Ama o dönem alerji ve geniz eti sorunlarından bıraktırmaktan vazgectım. Sadece gece uykuya dalarken kullanıyor yarım emzıgını o da 5dk bıle emmıyor. Ama onu da yok etmek istiyorum. Nasıl yol izleyebilirim..