Feyyyzza Kızım 11 aylık olacak dün geceden beri hapşırıyor. Sanırım hasta olacak. Nasıl bir önlem alabilirim tecrübeli anneler lütfen yardım. Daha kötü olmaması için bişeyler yapmak istiyorum.
semaahmet Feyyyzza Oyle bir salgın çarkı kuzum insallh hapşırmak la kalır zeytinyağ karışımını yapıp ister ayak altına sur biliyorsan bol bol su ver cnm
Elifguncesi Feyyyzza acaba saman nezlesi olabilir mi? Sağlık ocağı doktoruna götür istersen. Bir de kaloriferlerden olabiliyor. Metal kaplara su koy, peteklerin hepsinde olsun. Mümkün olduğunca havalandır evini..
Cheddar Feyyyzza burnunu bol bol temizleyin ıhlamur, taze sıkılmış meyve suyu verebilirsiniz. Geçmiş olsun
semaahmet Feyyyzza zeytinyağı sarımsak varsa çörek otu yağı karıştır bı saat beklet cnm sonra ayak altına sur çorabını giydir ben bir hafta kızımıla uğraştım şimdi oğlum ishal ateş tam bitti dedim öksürük çıktı bu seferde felakte salgın var kuzum
Sarikuzumalp Feyyyzza Hemen ıhlamur bol meyve ve tarhana çorbası içirin. Ben hep başlangıöta öyle yapıyorum.
ilkgozagrimmmm Feyyyzza 3 gün öyle oldu sonra hastalandı. d vitamini verin c vitamini olan meyveleri verin mutlaka. Varsa tavuk yada et suyuna çorba yapın umarım hasta olmaz
Fenty Feyyyzza Soğanı rendeleyip suyunu sıkın içine 11 aylık ama vermek isterseniz çok az da bal koyarsınız tadı rahatsız etmesin diye.