Merhaba herkese, sorum başlıkta. Bebeğinize sesiniZi yükselttiğiniz, bağırdığınız oluyor mu hiç? Bebeğim 6.5 aylık, çok huysuz bir bebek, tüm gün her anım onunla temizlik, yemek bile yapmıyorum sadece onunla ilgileniyorum ama sürekli ağlıyor, hep mız mız, oyun halısında yatıp çokk az zaman geçiriyor hep kucak istiyor.. bazen istemeizce sesimi yükseltiyorum, ismiyle bağırıyorum.: ama sonra çok üzülüp ağlıyorum..anlamıyorlar hiçbir şeyden çok masumlar ama tüm enerjimi vermeme rağmen sürekli ağlamasına üzülüyorum ve sinirleniyoruö