Günaydın herkese bebegim 10 aylık gün için de yemek te yiyor amaa genelde emiyor yani hiçbir sıkıntı yok hatta ama gece olunca sütüm inmiyor daha önce de yaşadım geceleri ama 1 haftayı geçti artık çıldırmak üzereyim sabırsız bir bebek artı emiyor yorulup 10 dakikanın sonunda inerse iniyor bugün o da olmadı ne yapacagimi bilmiyorum uykusu dağılıyor uyumuyor boyle birşey yasayan war mii lütfen yardımcı olun 😥😥