Melikenur15 yapmayın lütfen😐 gayet normal, sosyal olan bebeğinize neden böyle endişelerle yaklaşıyorsunuz. Etkileniyorsanız lütfen okumayın o postları. Etkilenip bebeğinden endişelenen her anne için söylüyorum bunu. Anlattıklarınıza göre bebeğiniz fazlasıyla sosyal ve ayına uygun. Benim kızım da tam 18 aylık, daha anlamlı kelimesi yok. Hayvan seslerini çıkarıyor sorduğum zaman. Mama meme diyor, anne baba bile arada bir canı isterse diyor onu da bize ithafen değil öyle kendi kendine oynarken diyor. Kaldıki cümle kursun. Ama hiç endişelenmiyorum çünkü gayet aktif ve sosyal bir bebek. Lütfen siz de endişelerinizden kurtulun. Her bebek her şeyi aynı anda yapamaz. Bebeğinizi de sıkmayın, yormayın bir şeyleri yapması için. Hepsinin bir zamanı var🌸