Kızlar öncelikle merhaba geçen ay ayın 9unda adet olmuştum bu ay ayın 6 sında adetim geldi ve ayın 9 unda bitti ayın 10 unda adetim hic gelmedi ertesi gün kahverengi koyu lekelenmem oldu açıkçası çocuk istiyorz ama acaba adetin devami mı yoksa lekelenme mi anlamadım bu durumu yaşayan varmı…