Herkese merhaba 2 yaşına girmek üzere bir kızım var çift yönlü Bebek Arabası kullanmıştık çok yer kaplıyordu sonra görümcem baston verdi onu kullandık şimdi de onun tekerleği kırıldı ve zaten çok iyi durumda da değildi idare ediyorduk sorum şu bebekler ne zamana kadr bebek arabası kullanıyor ? Yeniden baston tarzı araba mı alsam yoksa diğer arabamla idare mi etsem ?