Kuzeyin_annesii https://imgyukle.com/i/oOyFBM https://imgyukle.com/i/oOytuy Anneler oğlumun odasını yapmaya başlayacağım yavaştan. Kitaplık önerinizi istiyorum hangisini alsam daha kullanışlı olur 😊
Ervakts Kuzeyin_annesii bank kitaplık trendyolda var ama şuan çok pahalı belki yaptırmak daha ucuz olabilir kaç yaşında bilmiyorum ama boyu yukarda bi yere yetişmezse en azından yerde olması kolaylık olabilir ya da 1. Attığınızda güzel 😊
Miniminikusum Kuzeyin_annesii üstteki modelden aldım ben oğlumun odasına çok severek kullanıyorum. Eğer çok kitabınız varsa üsttekini tercih edin ama kitaplarla beraber obje vs koyacaksanız alttaki daha şık
BeniSahteSevme Kuzeyin_annesii sen ben olabilir misin bende aynı şekilde atayım alacak olduğum yatak ve kitaplığı
Fenty Link bulursam atacağım inşallah bunu tavsiye ederim, sizin attıklarınız da 1. Daha iyi. 1.5 sene oldu alalı, Trendyoldan 114 TL ye almıştım üstüne de oğlum sticker yapıştırdı havası değişti. 😂
Kuzeyin_annesii Miniminikusum oğlum 8 aylık. Yaza kadar tamamlayıp yazın odasında yatırmayı düsünüyoruz. Suana kadar 3-4 kitabı var. Tabi kitap almayada baskayacağız 😊
Kuzeyin_annesii BeniSahteSevme attığın kitaplığın fiyatı baya uygunmus canım. Yatak olarak da ben daha farklı düsündüm. Gene montessori ama modeli daha farklı
Gzdzeynep BeniSahteSevme fiyatlar nasıl artmış yaa. iki sene önce 17 tl ye almıştım bundan. yazık günah valla.
Pericikk Kuzeyin_annesii 1.daha kullanışlı bence bide arkadaşın attığı beyaz kitaplık şuan indirimde bende dün aldım trendyoldan 96 liraya 168den düşmüş bilginiz olsun
iremgun Pericikk link verir misiniz ben de yeni aldım ama bir tane de balkona yapmak istiyorum fiyatı uygunmuş yetmiyor oğlumun kitaplarına.
BeniSahteSevme Kuzeyin_annesii evet canım fiyatı çok düştü birde bunları takip ettiğim anneler var instgramdan onların önerisi 😍
iremgun Kuzeyin_annesii keisnlikle 1. 2.sinden var ben de yetmedi şimdi 1. Gibi olandan da aldım daha iyi. Ama genişlik derinlik bunlara bakın mutlaka bir de yeriniz varsa 4 raflı tercih edin derim eğer çok kitabınız varsa.
Kuzeyin_annesii BeniSahteSevme masa da baktın mı, masaya uygun olsun istedim ben o yüzden beyaz daha iyi olur sanki 😍
Pericikk Gzdzeynep şuan 100 lira çok iyi canım dün 168 di, aslına bakarsan hiç o kadar etmezde malesef ülkemizin ekonomisinde böyle