Merhaba kızlar, bebeğim 7 aylık ve 3.ayından beri ne geceleri ne gündüzleri doğru düzgün uyumuyor. Gelişimi normal. Çok yöntem denedim yok yapmam dediklerimi bile yaptım ama olmuyor sürekli inatlaşıyor. Bu aralar diş ağrıları var diye uyumuyor diye düşünüyordum ama uyanıkken tek yaptığı oyun oynamak. Sürekli hareket halinde hiç durmuyor can yanma belirtisi çok yok. Arada elini ağzına götürüyor şişkinlik var ama uyumama sebebini bulabilmiş değilim. Uyumaya zorlayınca yıkıyor ortalığı bu sefer mecbur pes ediyorum. 5 dk sonra biraz önce kendini yırtan o değilmiş gibi gülmeye oyun oynamaya başlıyor 🤦♀️ bana bir taktik verebilecek var mıdır nasıl uyutabilirim hep duyduklarımız dışında bir yol var mıdır?