Kızlar oğlum doğduğu günden itibaren bio natural kullanıyoruz şuanda 4 numarayı kullanıyoruz ama hiç bir yerde 4 yada 5 bulamıyoruz natural deniyeceğiz daha önceden biri diğerine göre daha büyük diye okumuştum burda ama hangisi daha büyük hatırlamıyorum kullanan yada bilen varmı beden konusunu bioda 4 kullanırken naturalde ne almaşıyız ? Ve sizler hangisinden daha çok memnun kaldınız ?