Cansu_cinar_alp canım bizim de dün kırkımız cıktı şükür 🙏🏻 sizin de hayırlı olsun 🙏🏻biz dün suyunun icine 40 adet taş 40 adet pirinc tesbih eşimle yüzüklerimz ve bir adet altın koyduk. Kendi evimde annemle bebeğimi dua ederek yıkadık. kovadaki temz suyundan biraz ayırdık onunla da ben abdest aldm. Cok cok dua ettim. Ogün yapılan dualar Allahın izniyle kabul olurmuş🙏🏻sen de cok cok dua et😊 normalde ikimizde yıkandıktan sonra dışarı cıkmak gerekti ama biz cıkamadm hava yağışlıydı. Ona da 40 ucurma diyorlar... Biz böle yaptık. Herkesin usulu adeti farklı...😊