0-0-0-0-0-0-0- 2 yaşında çocuklarınız kilosu boyu nedir bizimki 14,800 boyu 90 cm e yakın iyimi kötümü bilmiyorum ama 🤷🏻♀️
MelekSubasi 0-0-0-0-0-0-0- 1,5 ay sonra 3 yaşında olacak en son 96,5 cm 14 kilo dün kendi tartıya çıkmıştı ben tartılırken. 2 yaşında 12.5 kilo 91 cm idi galib boyu
Bengeldimm İyi canım benimki 12 kilo maalesef su çiçeği çıkarttık agzinankadar bulaştığı için 15 gün yemek yeme sıkıntısı yaşadık zayifladi
0-0-0-0-0-0-0- Bengeldimm çok üzüldüm kilo almaları neyse ama vermeleri kötü zaten yavaş alıyorlar olanda gidiyor sonra inşllah toparlanır geçmiş olsun 🙏🏻
MelekSubasi Bengeldimm 12 aslında kötü değil ama zayıflamış merak etmeyin oğlumda vermişti tekrar aldı.
Mom54554 0-0-0-0-0-0-0- çok iyi maşallah bizim 14ü kontrolümüz var . O zaman belli olacak 👍🏻Şimdi bilmiyorum kaç