Merakettiklerim_ Benim bebeğim 2 ay 22 günlük. 2 haftadır pış-pat yöntemi ile uyutuyorum. Gündüz uyandıktan sonra mama-oyun-alt değiştirme şeklinde 1-1.5 saat uyanık kalıyor. Uykusunun geldiğini anladığımda kucağıma alıyorum 10-15 dakika ninni söylüyorum iyice uykusu gelip gözleri kapanmaya başladığında beşiğine yatırıyorum ve piş sesi çıkartarak sırtına hafifçe pat patlıyorum. Zaten 1-2 dakika içinde uykuya dalmış oluyor :) bence en önemli nokta uykusunun geldiğini anlamak