Benimde sorunlarım oldu suttumu kestiler. Bebeğim 4 aylık hep mamadayız, sorun olmadı cok şükür. Emzik tutuyor, ama bi arkadaşımın bebeği ilk 6 ay emzik görmek istemiyordu sonra diş cıkarmaya başlayınca emziğe alıştı şimdi bırakmıyor. Yani belki alışır