Kızlar meraba oğlum 1 yaşında bi dönem süt alerjisi yaşadı sadece anne sütü alıyor tüm yöntemleri denedim aç bırakıp sabırla bekledim çocuk resmen aç yaşıyor ama yine de ağzına bir şey sürmüyor sevecegi acaba yer mi diye denemediğim hiç bir tarif kalmadı 9 kg şuan çok üzülüyorum kilo almıyor vitamin şurubu d3 düzenli de kullanıyorum çok çaresiz hissediyorum ya bu çocuk ne zaman yiyecek bişeyler babası da yıprandı bende 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😞😞