Havvakck kızım 6 ay 23 günlük, tadımları bitirdik. Ama ek gıdayı bi türlü oturtamadık ya 😧 kahvaltıya geçtik, her sabah omlet, pankek, haşlanmış yumurta, keçiboynuzu pekmezi gibi şeyler sunuyorum. Ama çok yemiyor. Bir iki kaşık yerse yer, ya da hiç yimez. Öğlen de ona özel yemek yapıyorum, ama yine biraz yiyip ağzını hemen kitliyor. Ama ne zaman biz sofraya otursak hemen ağzı açık bekliyor, vermezsem kızıyor. Ben de salçalı, tuzlu yemeklerden vermek istemiyorum. Geçen onun icin pilav yaptım, ama yemedi. Kendimize yapılan pilavdan yedi ama 😃Azcık veriyorum, yine isteyince mecbur kendim kalkıyorum sofradan. Ne zaman düzelir, normal ek gıda yer bilmiyorum. 🙁 Mama da bi türlü azaltamadık henüz. Sabah uyanır uyanmaz 150 cc, sonra genelde 3 saatte bir 120-150 cc içiyor. Gece iki kere kalkıyor, bazen su vererek geçiştire biliyorum. Bazen mama içmezse asla uyumuyor. Uykusu genelde iyi, çok zorluk çekmedim o konuda. Ama son günler bi tık huzursuz sanki, sanırım diş çıkartacak. Gündüzleri 3 uyku şeklinde ilerliyoruz. Gece uykusuna 21-21:30 gibi geçiyor, 1-2 saat sonra uyanıyor ve geri uyumuyor, kalkıp oynamak istiyor. Karanlık ortamda olsak bile umrunda değil 😂 gülmek, eğlenmek istiyor. Biraz sonra tekrar yatıyor, bir de sabah 8 gibi uyanıyor. İyi bi düzenimiz vardı 20:30da yatar, sabah 7de uyanırdı, ama şimdilik o düzen bozulmuş durumda, bakalım nereye kadar böyle gitcek 😃