Eşim yurt dışında çalışıyor aynı sitede oturuyoruz kaynanamgille hamilelikte falan eşime fazla harcatmadılar işte. İkizlerim olacak küveze falan girer diye düğün vs para da bitmişti. Neyse sorun etmiyordum önce ama bir kaç ay önce benim altınlarımı bana sormadan ve eşimin çalıştığını alarak eşimin haberi var bozdurup ev aldılar. Eşim babamda bize yardım ediyor dedi işte gönüllü olarak vermedim ama başıma kalkıyorlar dedi. Neyse ben dedim daha da kimseye verme diye sonra ben eve bişey aldığımda kaynanam diyor iki yerden niye masraf olsun söyle bize alırız. Bende herşeyi söyleyemem ki gıcık aldım altın konusundan da. Alacağım varsa alıyorum kendileri getirdiğimi bişey demiyorum. Sizce hata mı ediyorum