Bskara_ Kızlar dün olduk aşı ama çocuk hiç durmadan ağlıyor ya calpol verdim. Vurulan yeri acıyor sanırım. Sizde ne oldu? Napayım şaşırdım kaldım?
Brutal-Betty Bskara_ bizde dün vurulduk akşama kadar ağladı kustu ağrı kesici verdim ama yine aynı bugün sakin
Elifkskl Bskara_ 4.ay aşısı 2.ay da bacaktan vurulan aşıların 2.dozu bizde ağrı yapmıştı çok ağladı calpol verdim 6 saat ara ile öyle geçirdik şükür
Tosbik_berram Bskara_ vurulan yeri elinizle ovalayın ki acısı dağılsın annesi ben öyle yapıyorum rahatlıyor 😊
Ucansupurge Bskara_ Bizde dün olduk ateş falan yapmadı ama bacakları aciyor sanırım eşim boş bulunup dün gaz masajı yapıp karnına ittirmis bacakları yavrum 1 saat ağladı neredeyse 😔 bende bugün emzirirken bacaklarından tuttum aynı şekil agladi
Elifkskl Bskara_ ağrı yapıyor bacaklara calpol ver 6 saat ara ile canım ağrı kesici de var zaten onda
Bskara_ Ucansupurge offf kuzucuklar ya ne zaman geçer acaba biraz ovayım dedim bende dün apla ağla içi çıktı
Zehra46fb Bskara_ bizde dün olduk sabahtan akşama kadar ağladı 6 saatte bı calpol veriyorum biraz rahatlıyor gibi
Asafinkardesi Bizde dün olduk çok ağladı bende calpol verdim iyi geldi ağlaması huzursuzluğu halen devam ediyor ama atak haftasında da olabilir
Kaderlmc Bskara_ bacaklarını oynatamadı kucak seven çocuk kucakta durmak istemedi ertesi güne etkisi geçmişti bende az bi calpol vermiştim çok ağrısı vardı belliydi yani